Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

Δεν φάγαμε τα χρήματα όσοι έμπαιναν στο gamato.info ούτε οι διαχειριστές του

"ΕΙΜΑΙ 29 ΕΤΩΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΒΓΩ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΒΓΩ ΣΤΗΝ...ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ"

Eίμαι κι εγώ μια από την γενιά των 700 ευρώ....ποτέ πριν και για κανένα λόγο δεν σκέφτηκα να κάνω ανάρτηση παρόλο που 30 τουλάχιστον φορές τη μέρα ανοιγοκλείνω το "troktiko" και για σχεδόν όλα έχω κάτι να πω....Με 220 ευρώ ενοικιο….70 κοινοχρηστα…..200 σουπερ μάρκετ …..100 βενζίνες ….60 κατά μέσο όρο το μήνα ΔΕΗ……20 για τηλέφωνα και ιντερνέτ και χίλια δυο άλλα έξοδα που μπορεί να προκύψουν….νομιζει κανένας ότι...έχω την πολυτέλεια ….να πληρώνω για να αγοράζω cd’s …..να νοικιάζω dvd’s και να πηγαίνω κινηματογράφο ??????κι όμως κάτι πρέπει να κάνω μέσα στο σπίτι που κάθομαι μιας και η προοπτική να βγω έξω δεν υπαρχει…..και δεν υπάρχει επειδή τα οικονομικά μου δεν το επιτρέπουν……και τώρα που κατάφεραν να κλείσουν μέσα και τους «εγκληματίες» του gamato.info…πείτε μου ….τι να κάνω τις ώρες που θα πρέπει να κλείνομαι στο σπίτι ?????να σκέπτομαι τις μέρες χωρίς προοπτική που έρχονται ή την οικογένεια που δεν μπορώ να κανω,επειδη δεν θα μπορέσω να τα βγάλω πέρα?????Έλεος κύριοι …..δεν τα φάγαμε μαζί τα λεφτά της Ελλάδας….μη μας ζητάτε λοιπόν όλοι να συμβάλλουμε για να βγούμε από την κρίση ….είμαι 29 χρονών …..και μια ζωή με θυμάμαι …να ακούω για μια λιτότητα ….οι γονείς μου, μου ζήτησαν να σπουδάσω ……και σπούδασα(οικονομικά σπούδασα για να καταλάβω τι είναι ο πληθωρισμος….η λιτότητα …..)πτυχίο …..μεταπτυχιακά …..κι όμως …..έφτασα να κάθομαι μέσα σε ένα σπίτι από τις 7 που γυρίζω ως τις 7 που ξαναφεύγω για δουλειά …..να προσποιούμαι πως περνώ τέλεια και να σκέπτομαι ακόμα και το ένα ποτό που θα πρέπει ! να πιω όταν θα βγω…..τουλαχιστον με το gamato και τις ταινίες ξεχνιόμασταν και πέρναγε η ώρα καπως……τωρα????Συγχαρητήρια!!!!!
Συγχαρητήρια στη δικαιοσύνη και την Ελληνική Αστυνομία που κατάφεραν κάτι τοοοοοσο σημαντικό!!!!!!!! :PPPPPPPΕυτυχώς που κλεισανε μέσα τους διαχειριστές του site και έμειναν να κάνουν τη ζωή τους οι «Ρουσοπουλοι»….οι Βατοπεδινοί ….οι εμπλεκόμενοι με τη Siemens…….εκείνοι που εκμεταλλεύονται τους «μαύρους» που πουλάνε cd’s και dvd’s…...οι άλλοι που έφεραν το χρηματιστήριο και τόσους Έλληνες σε μαύρα χαλια…..αυτοι που υποβάθμισαν τον πολιτισμό και την αξία της χώρας μας…..
Ο κόσμος μ'αυτά και μ'αυτά θα ξεσηκωθει…….δεν αντέχεται τόση πίεση …….

Ευχαριστω,
Μια χαρουμενη και αισιόδοξη 29χρονη ...

troktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια: