Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Για όσους ενοχλούνται όταν 'Eλληνες του “εξωτερικού” ΤΟΛΜΟΥΝ να πουν την γνώμη τους….


Ειναι μερικοί που ενοχλούνται (πάρα πολύ) οταν ‘Ελληνες που ζουν στο Εξωτερικό – όπως εγώ – λένε την γνώμη τους για την κατάσταση στην Ελλαδα – όπως εγώ – και τολμούν μάλιστα να προτείνουν και λύσεις - όπως εγώ.
Ισως να πιστεύουν οτι ζούμε στον δκό μας τέλειο μικρόκοσμο και δεν καταλαβαίνουμε τι συμβαίνει στην Ελλάδα ή δεν μας ενδιαφέρει . Λάθος !

Δεν ζούμε στον Αρη ούτε στην Αφροδίτη. Ακόμα στον ίδιο πλανήτη βρισκόμαστε και παρακολουθούμε τις εξελίξεις τη ιδια χρονική στιγμή με εσάς στην Ελλάδα από τα ίδια Μ.Μ.Ε. που παρακολουθείτε και εσείς. Μιλαμε στo Skype ή στο τηλέφωνο με φίλους, συγγενείς και γνωστούς.

Εκτός του ότι πολλοί απο εμάς προσκαλούμαστε να πούμε την γνώμη μας, ερχόμαστε τακτικά στην Ελλαδα, ψηφίζουμε, συμμετέχουμε σε πολιτικές και άλλες κινήσεις και συνέδρια κομμάτων (με δικά μας έξοδα).

Πολλοί απο εμάς δεν έφυγαν απο την Ελλάδα, για να ζήσουν την «εμπειρία του εξωτερικού». Εφυγαν γιατί αυτή η χώρα τους πλήγωνε καθημερινά, γιατί δεν μπορούσαν να βρουν δουλειά, γιατί έβλεπαν τον γιό, την κόρη ή ανηψιό του κάθε κομματικού στελέχους να μπαίνει απο την πλαινή πόρτα στο δημόσιο, η τον κάθε άσχετο φίλο και κουμπάρο ενος στελέχους μιας εταιρείας να παίρνει την θέση που δεν άξιζε.

Εχουμε ακόμα συγγενείς και φίλους στην Ελλάδα που εχουν πληγεί απο την οικονομική κρίση, έχουν χάσει την δουλειά τους και αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους. Πολλοί απο εμάς στέλνουμε χρήματα στις οικογένειές μας .

Προσωπικά εχω παρατηρήσει ότι πολλοί από εμάς – του εξωτερικού – έχουμε μιά καλύτερη εικόνα για το συμβαίνει στην Ελλάδα. Ίσως γιατί βλέπουμε τα πράγματα πιο αντικειμενικά, απέξω , ίσως γιατί δεν υπήρξαμε οι ευνοημένοι αυτού του βρώμικου πολιτικού συστήματος που διαμελίζει την ελληνική κοινωνία τα τελευταία 30-40 χρόνια.

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα μου πείς οτι έχω τακτοποιηθεί και δεν ξέρω τι συμβαίνει στην Ελλάδα, ξανασκέψου το αγαπητέ ανώνυμε. Οχι μόνο γνωρίζω, αλλά παραμένω και αδιόρθωτα ρομαντική- πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω κιόλας, ότι μπορεί να καταφέρω να επιστρέψω μια μέρα στην χώρα μου. Σκέψου ακόμα , ότι ισως να συνέβαλες και εσύ να φύγω αρχικά απο την Ελλάδα.

Ένα υπέροχο κείμενο της Αθηνάς Δ.

athenadr

Δεν υπάρχουν σχόλια: